17.03.2011

Adventure, sweet adventure...


Last day...Day 6

Ne-am văzut, ne-am plăcut...
Așa a început povestea noastră și a „celor patru magnifici”. Nu aveau cum să nu-ți placă și să nu te sensibilizeze 4 cățeluși de câteva zile.
Așa cum am mai afirmat povestea lor e cu atât mai tristă cu cât au fost abandonați într-o pungă de gunoi și lăsați chiar lângă cășul de gunoi.
Cît curaj hah?
Nu mult, de fapt asta e dovadă de lașitate. Cine a făcut acest lucru nu era sufiect de matur, responsabil să le găseacă un adăpost măcar. Păcat...poatevestea lor ar fi fost cu totul alta și ar fi supraviețuit toți.
Da ați văzut bine...Bella este singura norocoasă.
Detaliile prea puțin contează acum, putem doar spera la o lume mai bună, de fapt nu cred că „a spera” este termenul corect în contextul erei noastre. Mai potrivit ar fi „să ne amăgim că putem avea o lume mai bună, că putem schimba lumea.
Și cum putem face asta?
Prin felul nostru de a fi, la urma urmei e gratis și nu costă să încerci. Dra dacă se va preconiza un rezultat am putea avea un semn de întrebare, pentru că tocmai ceea ce primește pe gratis este și cel mai spum!
Decât să ne pierdem timpul căutând soluții pentru o lume ideaă mai bine am începe să dăm noi înșine dovadă de această presupusă calitate.
Să încerci nu costă și nici nu e gratis!





Niciun comentariu: