11.03.2011

Adventure, sweet adventure...


Day 1

Așa cum v-am promis am revenit pe același petec de hârtie.

Colega mea nu a putut rezista în fața cățelușilor adorabili și i-a adus în cameră. După cum ați putut vedea și în imaginea postării precedente trei dintre ei erau negri și unul alb.
La început am mers pe ideea că îi vom hrăni și mai vedem noi după ce și cum.
Instrumente necesare: cutie, plover, ouă, seringă, multă răbdare și dăruire.

1. Le-am schimbat dormitorul, am făcut schimbul între punga în care erau și o cutie cu un plover, pentru a se încălzi că și așa erau înghețați la frigul care era afară.
2. Am sunat un medic veterinar pentru a afla cu ce să îi hrănim.
Cu ouă crude, bătute și un strop de lapte. Poate vă întrebați de ce nu le-am putut da lapte de vacă sau orice altceva. În primul rând nu au voie nimic altceva în afară de laptele mamei cum se spune, laptele de vacă le poate cauza moartea, dar asta e valabil până deschid ochii. Ba mai mult am aflat că pentru a simula prezența mamei e necesară o sticlp cu apă caldă (căldura mamei) și un ceas (ticăitul e asemănat cu bătăile inimii).
3. Am cumpărat și o seringă ca să-i hrănim.
4. Dat fiind faptul că suntem 4 fete în cameră și ei erau tot patru, fiecare dintre noi a hrănit câte unul. Cel mai slabuț dintre ei spre surprinderea noastră mânca cel mai mult, iar cel mai grăsuț nu prea voia să ne onoreze cu prezența la masă. Dar mare vă va fi surpiza mai târziu.

Evident că după o masă caldă nu a urmat decât un somn dulce și profund, dar nu pentru mult timp.
Continuarea....mâine la aceeași oră, pe bulevardul unui petec de hârtie.

Niciun comentariu: