15.03.2011

Adventure, sweet adventure...


Day 4

Revin la episodul în care și-a făcur apariția primul stăpân pentru cățelușul alb, care este de fapt o ea, Bella.
Pentru că persoana care s-a îndrăgostit de Bella imediat ce a văzut pozele cu ea este tocmai din din Botoșani și nu avea cum să ajungă în aceeași zi în Iași și pentru că a II-a zi se anunțase control în cămin am  ajuns de unde am plecat.

Obiectiv: să găsim pe cineva disponibil să aibă grijă de Bella peste noapte.
Până ne-am atins obiectivul nu a durat nici mai mult, nici mai puțin de 3-4 ore dar important e că l-am atins într-un final.

Adventura a continuat și a II-a zi când stăpânul botoșănean și-a făcut apariția. Credeți-mă când vă spun că între al nostru bun prieten Mishu și Bella a fost dragoste la prima vedere. A primit-o în viața sa cu atâta dragoste cum nu am mai văzut până acum. În el era un ameste de nerăbdare, emoție și  grijă pentru asta mică. Așa ca un frate mai mare să-i spunem.
Lista de cumpărături
-          seringă
-          biberon
-          lapte pentru pisici
-          multa dăruire, căci de asta a dat dovadă al nostru Mishu
  
Ei și abia de aici începe adevarata aventură pentru cei doi. Înainte de toate întâlnirea celor doi se concretizează cu o plimbare la Botoșani și un nou membru în familia lui Mishu.
And this is not the end!

Niciun comentariu: