16.05.2011

Like Cremita!

Vă mai amintiți spoturile publicitare la Cremita, de la Ulpio? Dacă nu le mai aveți în bagajelul cu memorii vă las un link pentru un scurt refresh.



Comice într-adevăr. Prin intermediul reclamei telespectatorul face cunoștință cu perosoana care consumă produsul, cât și cu biscuții în sine, care seamănă cu o eugenie, "care seamănă cu ceva, dar sunt altceva".
Revenind: nu e o noutate că am ajuns să ne petrecem majoritatea timpului pe internet. Pentru noi nu e tocmai ok, dar pentru alții este mai mult decât excelent.
Primul pas a fost publicitatea tv și stradală, iar acum s-a trecut pe online. De ce nu? Și așa toate merg mai bine pe virtual și în plus nici nu ai nevoie de bani ca să faci publicitate pe internet.
Dacă tot trăim în secolul vitezei și al internetului, am făcut și o analiză a unei campaniei de promovare pe internet.


GO!
  • Cine?
Ulpio 
  • Ce?
 Lansează Cremita, biscuiții lunguieți care țin de foame, "nu de cald. Publicul țintă e format de consumatorii de dulce, în special copii și adolescenți
  • Cum?
Așa cum am afirmat mai sus s-a pornit de la un spot tv și s-a ajuns acum și pe rețelele de socializare, Facebook. Era evident că doar un simplu cont pe Facebook, un album cu imagini și câteva linkuri care fac trimite la spoturile publicitare nu însemnau nimic, pentru că nu aduceau nimic nou. Ulpio își schimbă strategie și lansează biscuiții Cremita și pe Facebook, dar nu oricum ci prin intermediul concursului "Cremita vrea să te cunoască. Tu cunoști Cremita?". Regulile jocului sunt simple: după ce individul și-a cumpărat Cremita, 
completează formularul de înscriere de pe supremegroup.ro cu datele sale plus un material video sau foto (care să conțină produsul) sau un text prin care salută biscuitii Cremita. Cele mai trăsnite poze sunt publicate pe Facebook, 237 până acum. 
Premiile constau în 50 x bax cu 100 Cremita, 100 x bax cu 24 Cremita, în fiecare săptămână.
  • Când?
Concursul se desfășoară în perioada 19 aprilie-19 iunie 2011. Săptămânal se fac trageri la sorț și sunt aleși câte 4 câștigători. Lista cu numele acestora va fi afișată pe www.supremegroup.ro/ ro/ Cremita .
  • Unde?
Pe Facebook
  • De ce?
Obiectivul este creșterea vânzările. Astfel se apelează a acest gen de truc concurs cu premii pentru a atrage publicul de partea sa.
Până în prezent
  • 237 imagini
  • 500 mesaje
  • 159 video
  • 7,413 like-uri
  • 100 comentarii
  • este evident că vânzările au mai crescut din moment ce toți au fotografii și filmulețe cu biscuiții 
Din punctul meu de vedere aceasta a fost mișcare destul de ingenioasă, pentru că până atunci promovarea s-a făcut doar prin intermeniul tv-ului și a panourilor stradale, dar acum s-a intrat și pe filierea mediului online. Din prisma faptului că petrecem foarte mult timp pe internet, observăm mai repede o reclamă, un anunț decât l-am observa pe stradă, iar la tv poate am schimba canalul. Cu atât mai mult îl observăm din moment ce dechizi facebook-ul și primești notificări în legătură cu acest concurs.
 P.S.: Do you like Cremita....pe Facebook?

Niciun comentariu: